RSS

[MaghiaRomania] [UPDATE] In memoriam 1956 – prin ochii unui manipulator

23 okt

MaghiaRomânia blog

[O manipulare grosolană! Vezi UPDATE-ul din 29.10.2012, scris în urma discuțiilor cu cititorii. Data textului inițial: 23 octombrie 2012. Titlul inițial: In memoriam 1956 – prin ochii unui intelectual român(?) ]

În ciuda faptului că suntem puțini maghiari în București, fără invitație la recepția de la Ambasada Ungariei și fără o posibilitate reală de a participa la comemorarea de la Snagov (n-am maşină), nu mi-a rămas altă opţiune decât să scriu măcar pe blog în cinstea celor care și-au dat sau şi-au pierdut viața în revoluția care a ușurat destrămarea URSS.

Coincidenţă sau nu, tocmai luna asta am dat de un articol care circulase pe internet, pe Facebook și mai ales printre prietenii mei maghiari patriotici. Îl redau integral pentru că fiecare alineat merită comentat, iar alineatele referitoare la 1956 sunt îngroşate. Iată articolul infam (am numerotat alineatele pentru o comentare mai ordonată):

View original post 1 868 további szó

 
Hozzászólás

Szerző: be október 23, 2012 hüvelyk MaghiaRomania

 

Bátran bökd ki, ha valami a begyedben van!

 
