RSS

Juristu’ blogului: Cazul Mikó: dreptatea și teoria relativității

03 feb

A Mikó-ügyben hozott végleges döntés kritikája

MaghiaRomânia blog

justitie

Acum doi ani și un pic am scris articolul meu debut pe MaghiaRomânia despre cazul controversat al retrocedării (clădirii) Colegiului Székely Mikó din Sfântu Gheorghe/Sepsiszentgyörgy. În urma hotărârii primei instanțe (Judecătoria Buzău), cei trei membri ai comisiei de retrocedare au fost condamnați la trei ani de închisoare (Silviu CLIM – suspendat; MARKÓ Attila și MAROSÁN Tamás – cu executare), clădirea urmând să fie renaționalizată, iar chiria plătită de mun. Sfântu Gheorghe către Eparhia Reformată, confiscată.

Analizând acea hotărâre judecătorească, mi-am propus să răspund la următoarea întrebare:

Având în vedere nuanțele dosarului 13020, putea judecătorul să-i condamne pe membrii comisiei și să dispună trecerea imobilului în patrimoniul statului, în afară de orice îndoială? [i]

Atunci am ajuns la următoarea concluzie: aș spune că NU… (citește argumentarea AICI), dar am zis că aștept soluția Curții de Apel Ploiești cu privire la apelul declarat de inculpați.

Iată că, după 2 ani…

View original post 1 931 további szó

 
Hozzászólás

Szerző: be február 3, 2015 hüvelyk Uncategorized

 

Bátran bökd ki, ha valami a begyedben van!

 
